14 dużych miast dołącza do systemu click&collect sklepu internetowego eCarrefour.pl

150x110

Mieszkańcy kolejnych miast w Polsce mogą korzystać już z systemu click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl. Do nowej usługi dołączyły: Łódź, Zielona Góra, Poznań, Wrocław, Katowice, Szczecin, Gdańsk, Toruń, Bydgoszcz, Elbląg, Zamość, Olsztyn, Białystok i Lublin.

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Carrefour, chcąc zainteresować swoją ofertą jak największa liczbę klientów, rozszerzył właśnie zasięg swojego sklepu internetowego. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 15 hipermarketach zlokalizowanych w 14 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrasta do 21 sklepów oraz 16 największych miast Polski.

Dla klientów, którzy nie mają możliwości odebrać produktu osobiście, Carrefour umożliwił skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

eCarrefour.pl na początku kwietnia poszerzył również ofertę produktową. Klienci mogą w nim nabyć zarówno artykuły sezonowe, takie jak meble ogrodowe i akcesoria grillowe, jak również sprzęt RTV i AGD oraz asortyment sportowy. Nie zabraknie także produktów dla miłośników gier i motoryzacji. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Ponadto Carrefour, z myślą o klientach korzystających ze smartfonów i tabletów, uruchomił mobilna wersję serwisu, która zwiększa intuicyjność i czytelność strony sklepu na tychże urządzeniach, ułatwiając znacząco robienie zakupów przez urządzenia elektroniczne.

Hipermarkety, które dołączają do projektu click&collect to:

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.


dostarczył infoWire.pl